صفحه اصلی > آشپزی : 3 دمنوش گیاهی ترکیبی لاغری را بشناسید

3 دمنوش گیاهی ترکیبی لاغری را بشناسید

فهرست مطالب

 افراد از روش‌های مختلفی از جمله ورزش، رژیم های غذایی، داروهای شیمیایی و عمل های جراحی برای از بین بردن چربی های شکم و پهلوی خود استفاده می کنند. اما یکی از روش های کمک کننده در این خصوص استفاده از دمنوش گیاهی ترکیبی لاغری است. دمنوش لاغری به علت طبیعی و گیاهی بودن نسبت به سایر روش های لاغری عوارض خطرناکی ندارند.

این دمنوش های خوش طعم را به راحتی می توان در منزل تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. پس اگر شما هم به دنبال وزنی ایده آل و بدنی سالم هستید این مقاله را حتماً بخوانید.

دمنوش زیره و رازیانه برای لاغری

زیره و رازیانه به علت داشتن طبیعت گرم و خشک بسیار پر خاصیت هستند. این مواد علاوه بر خاصیت دارویی در صنعت زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای کاهش وزن و آب کردن چربی بدن نیز کاربرد دارند.

دمنوش زیره

تهیه دمنوش زیره و رازیانه

تهیه این چای گیاهی بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی در منزل تهیه کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. برای تهیه این دمنوش گیاهی ترکیبی لاغری تنها کافی است که آن را همانند چای دم کنید. اضافه کردن مقداری عسل نیز می تواند در خوش طعم شدن آن موثر باشد.

البته به خاطر داشته باشید که در مصرف این نوع چای افراط نکنید. لازم به ذکر است که افرادی که دچار بیماری خاص هستند باید با یک متخصص تغذیه در این خصوص مشورت کنند.

بخوانید : معرفی دمنوش های رفع گرمازدگی

دمنوش مخلوط زعفران برای کاهش وزن

این دمنوش گیاهی ترکیبی لاغری مخلوطی از زعفران، هل و گل سرخ است. مصرف این چای گیاهی می تواند به شما در کاهش افسردگی و اضطراب کمک کند.

همچنین مخلوط این چند عنصر شفابخش در تحریک گردش خون، تقویت دستگاه گوارش، افزایش نشاط و قوای جنسی موثر است.

دمنوش زعفران  دمنوش گیاهی ترکیبی لاغری

دمنوش لاغری برگ بو و دارچین 

اگر به دنبال لاغری از طریق این دمنوش ترکیبی گیاهی هستید بهتر است که یک تکه چوب دارچین را به همراه برگ بو در یک لیوان آب جوش (شامل ۲۰۰ میلی لیتر) حل کنید. دمنوش شما پس از گذشت 10 دقیقه آماده است. دوره مصرف این چای گیاهی 10 روز است.

بخوانید : معرفی دمنوش های خوش طعم

دمنوش برگ بو و دارچین

مخلص کلام; معرفی 3 دمنوش گیاهی ترکیبی لاغری

روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد. همه این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما آنچه که بیشتر از هرچیزی مهم به نظر می رسد این است که توصیه می شود که از طریق راه های اصولی و صحیح برای لاغری و چربی سوزی اقدام شود.
استفاده از روش های پرخطر که سلامتی شما را تهدید می کند به هیچ وجه گزینه مناسبی برای رسیدن به هدف شما نخواهد بود. استفاده از روش های گیاهی به ویژه دمنوش های گیاهی ترکیبی لاغری برای آب کردن چربی شکم و پهلو می تواند در کنار رعایت سایر عوامل موثر در کاهش وزن می تواند کمک کننده باشد.

منابع :

منبع1 | منبع2 | منبع3 | منبع4 | منبع5

فاطمه شمشیرگر

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید