کالری و ارزش غذایی پودر تخم مرغ


پودر تخم مرغ کالری و ارزش غذایی پودر تخم مرغ
پودر تخم مرغ پودر تخم مرغ
  • A
  • A-
  • B+
  • B
  • B-
  • C+
  • C
  • C-
  • D+
  • چرا؟ D

رتبه ارزش غذایی

کالری در ۱۰۰ گرم پودر تخم مرغ : (kc) ۵۹۲.۰۰

پروتئین

48 g / 56 g (86%)

۴۸.۰۰ g / ۵۶ g ( ۸۶%)

چربی

44 g / 81.1 g (54%)

۴۴.۰۰ g / ۸۱.۱ g ( ۵۴%)

کربوهیدرات

1.1 g / 130 g (1%)

۱.۱۰ g / ۱۳۰ g ( ۱%)

انرژی

592 kc / 1474 kc (40%)

۵۹۲.۰۰ kc / ۱۴۷۴ kc ( ۴۰%)


با چند دقیقه ورزش می توانم کالری موجود در ۱۰۰ گرم پودر تخم مرغ را بسوزانم؟

معادل ۱۶۹ دقیقه
دوچرخه سواری
معادل ۷۵ دقیقه
دویدن
معادل ۲۹۶ دقیقه
پیاده روی
معادل ۸۶ دقیقه
ورزش های آبی
محاسبه شده برای یک خانم ۲۵ ساله با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۶۵ کیلوگرم
برای سفارشی سازی و امکانات بسیار دیگر ثبت نام کنید
استاندارد آمریکا

جدول ارزش غذایی پودر تخم مرغ

ارزش غذایی

میزان سرو 1 وعده غذایی کامل : 100 گرم

میزان در هر وعده درصد نیاز روزانه
کالری ۵۹۲.۰۰ - %
چربی کل ۴۴.۰۰ - %
    چربی اشباع شده ۱۵.۰۰ - %
    چربی ترانس ۰.۲۰ - %
کلسترول ۱۶۳۰.۰۰ - %
سدیم ۴۷۶.۰۰ ۳۲ %
کربوهیدرات کل ۱.۱۰ ۱ %
    فیبر رژیمی ۰.۰۰ - %
    قند ۰.۵۰ - %
پروتئین ۴۸.۰۰ ۸۶ %
ویتامین A ۰.۰۰ ۰ %
کلسیم ۲۴۴.۰۰ ۲۴ %
برای مشاهده وارد شوید

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۲۴۴.۰۰ میلی گرم کلسیم می باشد میزان تاثیر (۴۲.۷ %)

کلسیم علاوه بر نقش مهمش در تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، به عنوان یک پیام‌رسان، نقش بسیار مهمی نیز در مسیرهای نشانه‌گذاری سلولی در سرتاسر بدن ایفا می‌کند، همین‌طور این ماده‌ی معدنی برای کارکرد طبیعی سلول‌ها، انتقال پیام‌های عصبی، ترشح هورمون‌ها، انعقاد خون، انقباض ماهیچه‌ها، و آرام‌سازی ماهیچه‌ها نیز بسیار کاربردی است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۶۳۰.۰۰ میلی گرم کلسترول می باشد میزان تاثیر (۱۶.۶ %)

اگرچه کلسترول برای براي توليد هورمون، ويتامين D و اسيدهاي لازم براي هضم غذا مورد نیاز است اما میزان زیاد آن باعث رسوب در جداره هاي سرخرگ ها مي شود که علت عمده حمله قلبي و سکته است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۵.۰۰ گرم اسیدهای چرب اشباع می باشد میزان تاثیر (۱۶.۲ %)

چربی‌های اشباع شده در طی یک فرآیند شیمیایی به نام هیدروژنه کردن Hydrogenation به وجود می‌آیند، فرآیندی که در آن هیدروژن به روغن اضافه شده و در دمای زیادی گرم می‌شود. این کار عمر مفید چربی را افزایش می‌دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۴۸.۰۰ گرم پروتئین می باشد میزان تاثیر (۱۵.۱ %)

پروتئین ماده اصلی تشکیل دهنده بافت های عضلانی بدن انسان است و پروتئین بدون چربی از بهترین گزینه ها برای تولید این بافت ها و پشتیبانی از دیگر بخش های بدن است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۴۴.۰۰ گرم چربی ها می باشد میزان تاثیر (۶ %)

اگرچه وجود چربی برای جذب ویتامین های A، D، E و K ضروری می باشد، اما جذب زیاد آن به بالا رفتن لیپوپروتئین که نوع بد کلسترول است کمک می‌کنند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۴۷۶.۰۰ میلی گرم سدیم می باشد میزان تاثیر (۳.۱ %)

اگرچه از دیرباز نمک برای بدن اهمیت زیادی دارد اما مصرف زیاد آن می تواند برای اعضای حیاتی بدن چون کلیه ها ، استخوان ها ، قلب ، پوست و معده مضر باشد

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۷.۲۰ میلی گرم آهن می باشد میزان تاثیر (۰.۳ %)

آهن، ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن است اما درست مانند سایر مغذی‌ها، زیادی آن برای بدن ضرر دارد. مصرف زیاد مکمل آهن می‌تواند مسمومیت شدیدی ایجاد کند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۵۰ گرم شکرها می باشد میزان تاثیر (۰ %)

مضرات زیاده روی در مصرف این مغذی به قدری است که کاها از آن به اسم سفید یاد می شود.

عمومی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
انرژی ۵۹۲.۰۰ کیلو کالری ۴۰ %
انرژی ۵۹۲.۰۰ کیلو کالری ۴۰ %

کربو هیدرات ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
کربوهیدرات ها ۱.۱۰ گرم ۱ %
شکرها ۰.۵۰ گرم ۱۰۰ %
کربوهیدرات ها ۱.۱۰ گرم ۱ %
شکرها ۰.۵۰ گرم ۱۰۰ %

لیپید ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
چربی ها ۴۴.۰۰ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب اشباع ۱۵.۰۰ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب ترانس ۰.۲۰ گرم ۱۰۰ %
کلسترول ۱۶۳۰.۰۰ میلی گرم ۱۰۰ %
چربی ها ۴۴.۰۰ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب اشباع ۱۵.۰۰ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب ترانس ۰.۲۰ گرم ۱۰۰ %
کلسترول ۱۶۳۰.۰۰ میلی گرم ۱۰۰ %

پروتئین ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
پروتئین ۴۸.۰۰ گرم ۸۶ %
پروتئین ۴۸.۰۰ گرم ۸۶ %

مواد معدنی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
سدیم ۴۷۶.۰۰ میلی گرم ۳۲ %
آهن ۷.۲۰ میلی گرم ۹۰ %
کلسیم ۲۴۴.۰۰ میلی گرم ۲۴ %
فسفر ۶۲۹.۰۰ میلی گرم ۹۰ %
پتاسیم ۵۴۰.۰۰ میلی گرم ۱۶ %
سدیم ۴۷۶.۰۰ میلی گرم ۳۲ %
آهن ۷.۲۰ میلی گرم ۹۰ %
کلسیم ۲۴۴.۰۰ میلی گرم ۲۴ %
فسفر ۶۲۹.۰۰ میلی گرم ۹۰ %
پتاسیم ۵۴۰.۰۰ میلی گرم ۱۶ %

پودر تخم مرغ

پودر تخم مرغ از دسته گوشت ها است.

۱۰۰ گرم از این غذا حاوی ۵۹۲.۰۰ کیلو کالری انرژی و ۱.۱۰ گرم کربوهیدرات و ۴۸.۰۰ گرم پروتئین و ۴۴.۰۰ گرم چربی است.


این غذا شامل چه قندهایی هست؟

۱.۱۰ گرم کربوهیدرات ها ۰.۰۰ گرم فیبر ۰.۵۰ گرم شکرها ۱.۱۰ گرم کربوهیدرات ها ۰.۰۰ گرم فیبر ۰.۵۰ گرم شکرها

این غذا چقدر چربی داره؟

۴۴.۰۰ گرم چربی ها ۱۵.۰۰ گرم اسیدهای چرب اشباع ۰.۲۰ گرم اسیدهای چرب ترانس ۱۶۳۰.۰۰ میلی گرم کلسترول ۴۴.۰۰ گرم چربی ها ۱۵.۰۰ گرم اسیدهای چرب اشباع ۰.۲۰ گرم اسیدهای چرب ترانس ۱۶۳۰.۰۰ میلی گرم کلسترول

مواد معدنی این غذا چقدره؟

۴۷۶.۰۰ میلی گرم سدیم ۷.۲۰ میلی گرم آهن ۲۴۴.۰۰ میلی گرم کلسیم ۶۲۹.۰۰ میلی گرم فسفر ۵۴۰.۰۰ میلی گرم پتاسیم ۴۷۶.۰۰ میلی گرم سدیم ۷.۲۰ میلی گرم آهن ۲۴۴.۰۰ میلی گرم کلسیم ۶۲۹.۰۰ میلی گرم فسفر ۵۴۰.۰۰ میلی گرم پتاسیم

این غذا چقدر کالری داره؟

۱۰۰ گرم از پودر تخم مرغ حاوی ۵۹۲.۰۰ کیلو کالری انرژی است

چقدر ورزش کنم تا کالری این غذا رو بسوزونم؟

شما با ۱۶۹ دقیقه دوچرخه سواری ، ۷۵ دقیقه دویدن ، ۲۹۶ دقیقه پیاده روی ، ۸۶ دقیقه ورزش های آبی ، می تونید کالری موجود در ۱۰۰ گرم پودر تخم مرغ رو بسوزونید

منبع : برچسب غذای روی کالا