طرز تهیه سالاد مرغ


clapping

۰ نفر این غذا را پسندیده اند

cooking

۰ نفر این غذا را پخته اند


به این غذا امتیاز دهید


زهرا ساعدی

زهرا ساعدی

مشاهده پروفایل

به این غذا امتیاز دهید

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

clapping

۰

cooking

۰

سالاد مرغ

clapping

دمت گرم

cooking

منم پختم

diary

دفترچه

share

اشتراک


سالاد مرغ یکی از انواع سالادهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود. سالاد مرغ را تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مدت زمان آماده سازی مواد اولیه
۴۵ دقیقه

مدت زمان پخت
۰ دقیقه

هر وعده مناسب برای
۴ نفر


مراحل آماده سازی و پخت

مرحله 1

برای تهیه سالاد مرغ خوشمزه، ابتدا خیار را می شوییم، سپس پوست آن را کامل جدا می کنیم و به صورت حلقه ای خرد می کنیم. در ادامه گوجه فرنگی را می شوییم، سپس از وسط برش می زنیم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم.

مرحله 2

در این مرحله پوست پیاز را جدا کرده و میشوییم، سپس از وسط برش می زنیم. در ادامه پیاز را به صورت ورقه ای نازک خرد می کنیم. در ادامه فلفل دلمه ای رنگی را به صورت نواری نازک خرد می کنیم، سپس برگ های کاهو را جدا می کنیم.

مرحله 3

حالا کاهو را می شوییم، سپس آبکش می کنیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود. در همین حین کلم قرمز را به صورت نواری خرد می کنیم، سپس می شوییم و آبکش می کنیم، سپس اجازه می دهیم، آب اضافی اش خارج شود.

مرحله 4

در این مرحله کاهو را به صورت متوسط خرد می کنیم. در ادامه سینه مرغ را از وسط برش می زنیم، سپس به صورت تکه های کوچک خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم، سپس مقداری روغن به آن اضافه می کنیم.

مرحله 5

حالا تکه های گوشت مرغ را به تابه اضافه می کنیم، سپس بلافاصله آویشن، فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر سیر و نمک را به مرغ اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا عطر ادویه ها آزاد شود. در ادامه درب تابه را می گذاریم تا مرغ به طور کامل بپزد.

مرحله 6

پس از گذشت ۲۰ دقیقه مرغ را از روی حرارت کنار می گذاریم تا خنک شود. در ادامه درون یک ظرف مناسب کاهو، کلم قرمز، پیاز قرمز، گوجه فرنگی، خیار و مرغ را اضافه می کنیم، سپس خوب مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود.

مرحله 7

در این مرحله سس سالاد مرغ را آماده می کنیم. برای این منظور درون یک کاسه کوچک ماست می ریزیم، سپس نمک، فلفل سیاه و آویشن را به آن اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود.

مرحله 8

در نهایت سس را به مخلوط سالاد مرغ اضافه می کنیم، سپس خوب مخلوط می کنیم تا سس به خورد مواد سالاد مرغ برود. در ادامه این سالاد رژیمی و سالم را می توانید در کنار خانواده همراه با غذا میل کنید. نوش جان.

استاندارد آمریکا

جدول ارزش غذایی سالاد مرغ

ارزش غذایی

میزان سرو 1 وعده غذایی کامل : 100 گرم

میزان در هر وعده درصد نیاز روزانه
کالری ۴۴.۳۶ - %
چربی کل ۱.۴۶ - %
    چربی اشباع شده ۰.۳۹ - %
    چربی ترانس ۰.۲۷ - %
کلسترول ۹.۶۰ - %
سدیم ۱۶۰.۶۱ ۱۱ %
کربوهیدرات کل ۳.۹۷ ۳ %
    فیبر رژیمی ۱.۱۱ - %
    قند ۱.۸۵ - %
پروتئین ۴.۳۸ ۸ %
ویتامین A ۱۸۶۸.۶۹ ۲۰۸ %
کلسیم ۲۳.۸۵ ۲ %
برای مشاهده وارد شوید

نظرات

برای ثبت نظر وارد شوید

تاکنون هیچ نظری برای این غذا ثبت نشده است.