کالری و ارزش غذایی سالاد سالسا


سالاد سالسا کالری و ارزش غذایی سالاد سالسا
سالاد سالسا سالاد سالسا
  • A
  • A-
  • B+
  • B
  • چرا؟ B-
  • C+
  • C
  • C-
  • D+
  • D

رتبه ارزش غذایی

کالری در ۱۰۰ گرم سالاد سالسا : (kc) ۱۹.۷۷

پروتئین

0.9 g / 56 g (2%)

۰.۹۰ g / ۵۶ g ( ۲%)

چربی

0.19 g / 81.1 g (0%)

۰.۱۹ g / ۸۱.۱ g ( ۰%)

کربوهیدرات

4.41 g / 130 g (3%)

۴.۴۱ g / ۱۳۰ g ( ۳%)

انرژی

19.77 kc / 1474 kc (1%)

۱۹.۷۷ kc / ۱۴۷۴ kc ( ۱%)


با چند دقیقه ورزش می توانم کالری موجود در ۱۰۰ گرم سالاد سالسا را بسوزانم؟

معادل ۶ دقیقه
دوچرخه سواری
معادل ۳ دقیقه
دویدن
معادل ۱۰ دقیقه
پیاده روی
معادل ۳ دقیقه
ورزش های آبی
محاسبه شده برای یک خانم ۲۵ ساله با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۶۵ کیلوگرم
برای سفارشی سازی و امکانات بسیار دیگر ثبت نام کنید
استاندارد آمریکا

جدول ارزش غذایی سالاد سالسا

ارزش غذایی

میزان سرو 1 وعده غذایی کامل : 100 گرم

میزان در هر وعده درصد نیاز روزانه
کالری ۱۹.۷۷ - %
چربی کل ۰.۱۹ - %
    چربی اشباع شده ۰.۰۲ - %
    چربی ترانس ۰.۰۰ - %
کلسترول ۰.۰۰ - %
سدیم ۲۱۰.۲۱ ۱۴ %
کربوهیدرات کل ۴.۴۱ ۳ %
    فیبر رژیمی ۱.۲۲ - %
    قند ۲.۶۴ - %
پروتئین ۰.۹۰ ۲ %
ویتامین A ۸۷۳.۸۵ ۹۷ %
کلسیم ۱۲.۴۱ ۱ %
برای مشاهده وارد شوید

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۸۷۳.۸۵ IU ویتامین A می باشد میزان تاثیر (۶۶.۴ %)

ویتامین آ برای محافظت از پوست، مخاط بینی، سینوس ها و سلامت دهان بسیار مفید است. این ویتامین در عملکرد سیستم ایمنی، رشد، تشکیل استخوان، باروری، ترمیم زخم و جراحت نقش بسزایی دارد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۲.۴۱ میلی گرم کلسیم می باشد میزان تاثیر (۱۱.۵ %)

کلسیم علاوه بر نقش مهمش در تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، به عنوان یک پیام‌رسان، نقش بسیار مهمی نیز در مسیرهای نشانه‌گذاری سلولی در سرتاسر بدن ایفا می‌کند، همین‌طور این ماده‌ی معدنی برای کارکرد طبیعی سلول‌ها، انتقال پیام‌های عصبی، ترشح هورمون‌ها، انعقاد خون، انقباض ماهیچه‌ها، و آرام‌سازی ماهیچه‌ها نیز بسیار کاربردی است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱.۲۲ گرم فیبر می باشد میزان تاثیر (۹.۳ %)

مصرف فیبر به میزان کافی، احتمال بروز مشکلات قلبی، سکته و دیابت نوع دو را کاهش می دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۲۱۰.۲۱ میلی گرم سدیم می باشد میزان تاثیر (۷.۲ %)

اگرچه از دیرباز نمک برای بدن اهمیت زیادی دارد اما مصرف زیاد آن می تواند برای اعضای حیاتی بدن چون کلیه ها ، استخوان ها ، قلب ، پوست و معده مضر باشد

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۵.۸۵ میکرو گرم ویتامین C می باشد میزان تاثیر (۲.۹ %)

بدن شما خودش ویتامین C تولید نمی‌کند و حتی قادر هم نیست که این ویتامین را ذخیره کند؛ درنتیجه بسیار مهم است که در رژیم غذایی روزانه‌تان مقدار زیادی میوه‌ و سبزیجات حاوی ویتامین C مصرف کنید. مزایای ویتامین C عبارت‌اند از: جلوگیری از نارسایی‌های سیستم ایمنی؛ محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی؛ محافظت در برابر مشکلات سلامتی ارثی؛ محافظت در برابر بیماری‌های چشم؛ پیشگیری از چروک شدن پوست.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۹۰ گرم پروتئین می باشد میزان تاثیر (۱.۵ %)

پروتئین ماده اصلی تشکیل دهنده بافت های عضلانی بدن انسان است و پروتئین بدون چربی از بهترین گزینه ها برای تولید این بافت ها و پشتیبانی از دیگر بخش های بدن است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۲.۶۴ گرم شکرها می باشد میزان تاثیر (۰.۹ %)

مضرات زیاده روی در مصرف این مغذی به قدری است که کاها از آن به اسم سفید یاد می شود.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۱۹ گرم چربی ها می باشد میزان تاثیر (۰.۱ %)

اگرچه وجود چربی برای جذب ویتامین های A، D، E و K ضروری می باشد، اما جذب زیاد آن به بالا رفتن لیپوپروتئین که نوع بد کلسترول است کمک می‌کنند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۰۲ گرم اسیدهای چرب اشباع می باشد میزان تاثیر (۰.۱ %)

چربی‌های اشباع شده در طی یک فرآیند شیمیایی به نام هیدروژنه کردن Hydrogenation به وجود می‌آیند، فرآیندی که در آن هیدروژن به روغن اضافه شده و در دمای زیادی گرم می‌شود. این کار عمر مفید چربی را افزایش می‌دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۲۹ میلی گرم آهن می باشد میزان تاثیر (۰.۱ %)

آهن، ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن است اما درست مانند سایر مغذی‌ها، زیادی آن برای بدن ضرر دارد. مصرف زیاد مکمل آهن می‌تواند مسمومیت شدیدی ایجاد کند.

ویتامین ها - موجود در سالاد سالسا

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
گاما-توکوفرول ۰.۱۰ میلی گرم ۱۰۰ %
بتا-توکوفرول ۰.۰۱ میلی گرم ۱۰۰ %
لیکوپن ۲۱۹۶.۴۶ میکرو گرم ۱۰۰ %
آلفا-کاروتن ۸۷.۲۹ میکرو گرم ۱۰۰ %
بتا-کریپتوزانتین ۵.۰۵ میکرو گرم ۱۰۰ %
ویتامین ب۶ ۰.۰۸ میلی گرم ۶ %
ویتامین ب۵(پانتوتنیک اسید) ۰.۱۱ میلی گرم ۲ %
ویتامین ب۳( نیاسین) ۰.۵۷ میلی گرم ۴ %
ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۰۲ میلی گرم ۲ %
ویتامین ب۱ (تیامین) ۰.۰۳ میلی گرم ۳ %
ویتامین C ۱۵.۸۵ میکرو گرم ۱۸ %
ویتامین ب9 (فولات) ۱۶.۳۹ میکرو گرم ۴ %
ویتامین K ۱۴.۱۲ میکرو گرم ۱۲ %
بتا-کاروتن ۴۷۷.۸۶ میکرو گرم ۱۰۰ %
ویتامین A ۸۷۳.۸۵ IU ۹۷ %
لوتئین + زآگزانتین ۱۳۰.۱۰ میکرو گرم ۱۰۰ %
ویتامین ب ۴ (کولین) ۶.۷۴ میلی گرم ۱ %

پروتئین ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
هیستیدین ۰.۰۱ گرم ۱۰۰ %
والین ۰.۰۲ گرم ۱۰۰ %
سیستین ۰.۰۱ گرم ۱۰۰ %
لیزین ۰.۰۲ گرم ۱۰۰ %
لوسین ۰.۰۲ گرم ۱۰۰ %
ایزولوسین ۰.۰۲ گرم ۱۰۰ %
پروتئین ۰.۹۰ گرم ۲ %
تیروزین ۰.۰۱ گرم ۱۰۰ %
فنیل‌آلانین ۰.۰۲ گرم ۱۰۰ %
متیونین ۰.۰۱ گرم ۱۰۰ %
ترئونین ۰.۰۲ گرم ۱۰۰ %
تریپتوفان ۰.۰۱ گرم ۱۰۰ %

مواد معدنی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
سلنیوم ۰.۱۰ میکرو گرم ۰ %
روی ۰.۱۷ میلی گرم ۲ %
پتاسیم ۲۳۰.۵۵ میلی گرم ۷ %
کلسیم ۱۲.۴۱ میلی گرم ۱ %
منگنز ۰.۱۳ میلی گرم ۶ %
مس ۰.۰۶ میلی گرم ۰ %
سدیم ۲۱۰.۲۱ میلی گرم ۱۴ %
فسفر ۲۴.۱۹ میلی گرم ۳ %
منیزیم ۱۱.۰۲ میلی گرم ۳ %
آهن ۰.۲۹ میلی گرم ۴ %

عمومی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
آب ۹۳.۴۶ گرم ۳ %
انرژی ۱۹.۷۷ کیلو کالری ۱ %

لیپید ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
گلوکز ۱.۲۳ گرم ۱۰۰ %
امگا 6 ۰.۰۷ گرم ۰ %
چربی اشباع نشده چندگانه ۰.۰۷ گرم ۱۰۰ %
چربی اشباع نشده یگانه ۰.۰۴ گرم ۱۰۰ %
چربی ها ۰.۱۹ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب اشباع ۰.۰۲ گرم ۱۰۰ %

کربو هیدرات ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
فیبر ۱.۲۲ گرم ۱۰۰ %
شکرها ۲.۶۴ گرم ۱۰۰ %
کربوهیدرات ها ۴.۴۱ گرم ۳ %

سالاد سالسا

سالاد سالسا از دسته سالادها است.

۱۰۰ گرم از این غذا حاوی ۱۹.۷۷ کیلو کالری انرژی و ۴.۴۱ گرم کربوهیدرات و ۰.۹۰ گرم پروتئین و ۰.۱۹ گرم چربی است.


این غذا چه ویتامین هایی داره؟

۰.۰۸ میلی گرم ویتامین ب۶ ۰.۱۱ میلی گرم ویتامین ب۵(پانتوتنیک اسید) ۰.۵۷ میلی گرم ویتامین ب۳( نیاسین) ۰.۰۲ میلی گرم ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۰۳ میلی گرم ویتامین ب۱ (تیامین) ۱۵.۸۵ میکرو گرم ویتامین C ۱۶.۳۹ میکرو گرم ویتامین ب9 (فولات) ۱۴.۱۲ میکرو گرم ویتامین K ۸۷۳.۸۵ IU ویتامین A ۶.۷۴ میلی گرم ویتامین ب ۴ (کولین)

مواد معدنی این غذا چقدره؟

۰.۱۰ میکرو گرم سلنیوم ۰.۱۷ میلی گرم روی ۲۳۰.۵۵ میلی گرم پتاسیم ۱۲.۴۱ میلی گرم کلسیم ۰.۱۳ میلی گرم منگنز ۰.۰۶ میلی گرم مس ۲۱۰.۲۱ میلی گرم سدیم ۲۴.۱۹ میلی گرم فسفر ۱۱.۰۲ میلی گرم منیزیم ۰.۲۹ میلی گرم آهن

این غذا چقدر چربی داره؟

۱.۲۳ گرم گلوکز ۰.۰۰ گرم امگا 3 ۰.۰۷ گرم امگا 6 ۰.۰۷ گرم چربی اشباع نشده چندگانه ۰.۰۴ گرم چربی اشباع نشده یگانه ۰.۱۹ گرم چربی ها ۰.۰۲ گرم اسیدهای چرب اشباع

این غذا شامل چه قندهایی هست؟

۱.۲۲ گرم فیبر ۲.۶۴ گرم شکرها ۴.۴۱ گرم کربوهیدرات ها

این غذا چقدر کالری داره؟

۱۰۰ گرم از سالاد سالسا حاوی ۱۹.۷۷ کیلو کالری انرژی است

چقدر ورزش کنم تا کالری این غذا رو بسوزونم؟

شما با ۶ دقیقه دوچرخه سواری ، ۳ دقیقه دویدن ، ۱۰ دقیقه پیاده روی ، ۳ دقیقه ورزش های آبی ، می تونید کالری موجود در ۱۰۰ گرم سالاد سالسا رو بسوزونید

منبع : برچسب غذای روی کالا