ساندویچ چیزبرگر

ساندویچ چیزبرگر

چیز برگر گزینه مناسبی برای یک پیک نیک است و می توان آن را با نان های کوچک تهیه کرد و در سینی مزه هم قرار داد. امروز طرز تهیه چیز برگر رستورانی را به شما آموزش می دهیم. ...

به این غذا امتیاز دهید

مدت زمان آماده‌سازی مواد اولیه:

۳۰ دقیقه

مدت زمان پخت:

۱۵ دقیقه

هر وعده مناسب برای:

۲ نفر

اطلاعات کامل ارزش غذایی ساندویچ چیزبرگر

مراحل آماده‌سازی و پخت

مرحله 1

گوشت را داخل کاسه ای بریزید و تخم مرغ ، سیر رنده شده ، پیاز رنده شده و آب گرفته را به گوشت اضافه و مخلوط کنید و کمی ورز دهید. سپس نمک و فلفل بزنید و مقداری آرد اضافه کنید و چند دقیقه دیگر ورز دهید تا مایه چیز برگر منسجم و یکدست شود ( تا حدی که بتوانید به چیز برگر شکل دهید کمی آرد اضافه کنید چون آرد زیاد چیز برگر را خشک میکند ).

مرحله 2

چیز برگرها را با قالب یا با دست به شکل دایره ای شکل دهید ، چیز برگرها را داخل ظرف بگذارید و روی آن را با نایلون فریزر بپوشانید و به مدت 1 – 2 ساعت داخل یخچال قرار دهید تا طعم مواد جذب هم شود.

مرحله 3

پس از مدت زمان لازم چیز برگر را روی آتش ذغال یا ماهیتابه ای که چرب کرده اید قرار دهید تا برشته شود. سپس برگردانید تا طرف دیگر نیز برشته شود ، در پایان پخت یک ورقه پنیر روی چیز برگر قرار دهید تا با حرارت آب شود.

مرحله 4

داخل نان همبرگر را با کاهو ، گوجه فرنگی و خیارشور پر کنید و چیز برگر را پس از آماده شدن روی انها قرار دهید و سس دلخواه بزنید و سرو کنید ( در صورت تمایل از پنیرهای دیگری نیز میتوانید استفاده کنید ، همچنین میتوانید مقداری پنیر رنده شده داخل مایه چیزبرگر بریزید ).