ساندویچ سینه بوقلمون با گوجه و کاهو

ساندویچ سینه بوقلمون با گوجه و کاهو

ساندویچ بوقلمون یکی از انواع ساندویچ ها می باشد که با گوشت بوقلمون تهیه می شود و مزه و طعم بسیار خوبی دارد و برای کسانی که گوشت بوقلمون مصرف می کنند بسیار جذاب و خوشمزه می باشد. ...

به این غذا امتیاز دهید

مدت زمان آماده‌سازی مواد اولیه:

۵ دقیقه

مدت زمان پخت:

۳۰ دقیقه

هر وعده مناسب برای:

۳ نفر

اطلاعات کامل ارزش غذایی ساندویچ سینه بوقلمون با گوجه و کاهو

مراحل آماده‌سازی و پخت

مرحله 1

ابتدا برای تهیه این ساندویچ باید بوقلمون را بپزید برای این کار سینه بوقلمون را به همراه ساقه کرفس خرد شده و برگ بو و پیاز ۴ قاچ شده داخل قابلمه ریخته ۱/۲ پیمانه آب اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید تا بوقلمون پخته و نرم شوند می توانید برای سرعت در آشپزی از زودپز استفاده کنید.

مرحله 2

در ادامه باید حدود ۱ الی ۲ ق آب داخل قابلمه بماند و کاملا غلیظ شود. گوشت پخته بوقلمون را داخل سبد قرار دهید تا خنک شود سپس با دست یا هر وسلیه ای که در دسترس دارید آن را ریش ریش یا با چاقو ریز خرد کنید.

مرحله 3

در ادامه گردو ها را پوست بگیرید و ریز خرد کنید و داخل فر یا تابه کمی تست کنید تا بوی خامی آن از بین برود. ذرت را از قبل تمیز کنید و بخارپز کنید و بگذارید تا خنک شود. خیارشور را نگینی ریز خرد کنید.

مرحله 4

حالا داخل یک کاسه گوشت خرد شده بوقلمون را با کمی سس مایونز و سس خردل خیارشور نگینی ریز شده و آب گوشت بوقلمون باقی مانده در قابلمه همان در حد ۲ ق غذا خوری پیازچه خرد شده و تربچه خرد شده را اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید و روی کاسه را بپوشانید و به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید .

مرحله 5

سپس نان باگت را باز کنید مقداری از مواد ساندویچ را قرار دهید سپس کمی کاهو خرد شده و به دلخواه گوجه نیز اضافه کنید. نوش جان