کالری و ارزش غذایی سوپ ماهیچه و جو دوسر


سوپ ماهیچه و جو دوسر کالری و ارزش غذایی سوپ ماهیچه و جو دوسر
سوپ ماهیچه و جو دوسر سوپ ماهیچه و جو دوسر
  • A
  • A-
  • B+
  • B
  • چرا؟ B-
  • C+
  • C
  • C-
  • D+
  • D

رتبه ارزش غذایی

کالری در ۱۰۰ گرم سوپ ماهیچه و جو دوسر : (kc) ۱۵۳.۶۸

پروتئین

11 g / 56 g (20%)

۱۱.۰۰ g / ۵۶ g ( ۲۰%)

چربی

8.91 g / 81.1 g (11%)

۸.۹۱ g / ۸۱.۱ g ( ۱۱%)

کربوهیدرات

6.95 g / 130 g (5%)

۶.۹۵ g / ۱۳۰ g ( ۵%)

انرژی

153.68 kc / 1474 kc (10%)

۱۵۳.۶۸ kc / ۱۴۷۴ kc ( ۱۰%)


با چند دقیقه ورزش می توانم کالری موجود در ۱۰۰ گرم سوپ ماهیچه و جو دوسر را بسوزانم؟

معادل ۴۴ دقیقه
دوچرخه سواری
معادل ۱۹ دقیقه
دویدن
معادل ۷۷ دقیقه
پیاده روی
معادل ۲۲ دقیقه
ورزش های آبی
محاسبه شده برای یک خانم ۲۵ ساله با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۶۵ کیلوگرم
برای سفارشی سازی و امکانات بسیار دیگر ثبت نام کنید
استاندارد آمریکا

جدول ارزش غذایی سوپ ماهیچه و جو دوسر

ارزش غذایی

میزان سرو 1 وعده غذایی کامل : 100 گرم

میزان در هر وعده درصد نیاز روزانه
کالری ۱۵۳.۶۸ - %
چربی کل ۸.۹۱ - %
    چربی اشباع شده ۳.۶۲ - %
    چربی ترانس ۰.۰۰ - %
کلسترول ۳۸.۴۶ - %
سدیم ۱۵۸.۸۷ ۱۱ %
کربوهیدرات کل ۶.۹۵ ۵ %
    فیبر رژیمی ۰.۹۶ - %
    قند ۱.۲۷ - %
پروتئین ۱۱.۰۰ ۲۰ %
ویتامین A ۰.۴۹ ۰ %
کلسیم ۱۶.۷۰ ۲ %
برای مشاهده وارد شوید

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۳.۶۲ گرم اسیدهای چرب اشباع می باشد میزان تاثیر (۲۷ %)

چربی‌های اشباع شده در طی یک فرآیند شیمیایی به نام هیدروژنه کردن Hydrogenation به وجود می‌آیند، فرآیندی که در آن هیدروژن به روغن اضافه شده و در دمای زیادی گرم می‌شود. این کار عمر مفید چربی را افزایش می‌دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۱.۰۰ گرم پروتئین می باشد میزان تاثیر (۲۳.۸ %)

پروتئین ماده اصلی تشکیل دهنده بافت های عضلانی بدن انسان است و پروتئین بدون چربی از بهترین گزینه ها برای تولید این بافت ها و پشتیبانی از دیگر بخش های بدن است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۶.۷۰ میلی گرم کلسیم می باشد میزان تاثیر (۲۰.۱ %)

کلسیم علاوه بر نقش مهمش در تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، به عنوان یک پیام‌رسان، نقش بسیار مهمی نیز در مسیرهای نشانه‌گذاری سلولی در سرتاسر بدن ایفا می‌کند، همین‌طور این ماده‌ی معدنی برای کارکرد طبیعی سلول‌ها، انتقال پیام‌های عصبی، ترشح هورمون‌ها، انعقاد خون، انقباض ماهیچه‌ها، و آرام‌سازی ماهیچه‌ها نیز بسیار کاربردی است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۹۶ گرم فیبر می باشد میزان تاثیر (۹.۵ %)

مصرف فیبر به میزان کافی، احتمال بروز مشکلات قلبی، سکته و دیابت نوع دو را کاهش می دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۸.۹۱ گرم چربی ها می باشد میزان تاثیر (۸.۴ %)

اگرچه وجود چربی برای جذب ویتامین های A، D، E و K ضروری می باشد، اما جذب زیاد آن به بالا رفتن لیپوپروتئین که نوع بد کلسترول است کمک می‌کنند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۵۸.۸۷ میلی گرم سدیم می باشد میزان تاثیر (۷.۱ %)

اگرچه از دیرباز نمک برای بدن اهمیت زیادی دارد اما مصرف زیاد آن می تواند برای اعضای حیاتی بدن چون کلیه ها ، استخوان ها ، قلب ، پوست و معده مضر باشد

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۳۸.۴۶ میلی گرم کلسترول می باشد میزان تاثیر (۲.۷ %)

اگرچه کلسترول برای براي توليد هورمون، ويتامين D و اسيدهاي لازم براي هضم غذا مورد نیاز است اما میزان زیاد آن باعث رسوب در جداره هاي سرخرگ ها مي شود که علت عمده حمله قلبي و سکته است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱.۲۷ گرم شکرها می باشد میزان تاثیر (۰.۵ %)

مضرات زیاده روی در مصرف این مغذی به قدری است که کاها از آن به اسم سفید یاد می شود.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱.۱۴ میلی گرم آهن می باشد میزان تاثیر (۰.۴ %)

آهن، ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن است اما درست مانند سایر مغذی‌ها، زیادی آن برای بدن ضرر دارد. مصرف زیاد مکمل آهن می‌تواند مسمومیت شدیدی ایجاد کند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱.۴۸ میکرو گرم ویتامین C می باشد میزان تاثیر (۰.۴ %)

بدن شما خودش ویتامین C تولید نمی‌کند و حتی قادر هم نیست که این ویتامین را ذخیره کند؛ درنتیجه بسیار مهم است که در رژیم غذایی روزانه‌تان مقدار زیادی میوه‌ و سبزیجات حاوی ویتامین C مصرف کنید. مزایای ویتامین C عبارت‌اند از: جلوگیری از نارسایی‌های سیستم ایمنی؛ محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی؛ محافظت در برابر مشکلات سلامتی ارثی؛ محافظت در برابر بیماری‌های چشم؛ پیشگیری از چروک شدن پوست.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۴۹ IU ویتامین A می باشد میزان تاثیر (۰ %)

ویتامین آ برای محافظت از پوست، مخاط بینی، سینوس ها و سلامت دهان بسیار مفید است. این ویتامین در عملکرد سیستم ایمنی، رشد، تشکیل استخوان، باروری، ترمیم زخم و جراحت نقش بسزایی دارد.

ویتامین ها - موجود در سوپ ماهیچه و جو دوسر

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
گاما-توکوفرول ۰.۰۱ میلی گرم ۱۰۰ %
ویتامین A ۰.۴۹ IU ۰ %
لوتئین + زآگزانتین ۶۴.۴۲ میکرو گرم ۱۰۰ %
بتا-کاروتن ۰.۲۴ میکرو گرم ۱۰۰ %
ویتامین C ۱.۴۸ میکرو گرم ۲ %
ویتامین ب9 (فولات) ۱۲.۹۴ میکرو گرم ۳ %
ویتامین ب ۴ (کولین) ۴۱.۵۹ میلی گرم ۸ %
ویتامین K ۲.۰۷ میکرو گرم ۲ %
ویتامین ب۱۲ (کوبالامین) ۱.۰۱ میکرو گرم ۴۲ %
ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۱۲ میلی گرم ۹ %
ویتامین ب۱ (تیامین) ۰.۰۸ میلی گرم ۷ %
ویتامین ب۶ ۰.۰۹ میلی گرم ۷ %
ویتامین ب۵(پانتوتنیک اسید) ۰.۴۰ میلی گرم ۸ %
ویتامین ب۳( نیاسین) ۲.۷۶ میلی گرم ۱۷ %
ویتامین D (D2 + D3) ۰.۷۹ IU ۵ %

مواد معدنی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
سلنیوم ۱۲.۶۲ میکرو گرم ۲۳ %
منیزیم ۲۱.۵۱ میلی گرم ۵ %
آهن ۱.۱۴ میلی گرم ۱۴ %
منگنز ۰.۲۶ میلی گرم ۱۱ %
مس ۰.۱۰ میلی گرم ۰ %
سدیم ۱۵۸.۸۷ میلی گرم ۱۱ %
فسفر ۱۱۱.۳۶ میلی گرم ۱۶ %
روی ۲.۱۸ میلی گرم ۲۰ %
پتاسیم ۱۹۱.۱۵ میلی گرم ۶ %
کلسیم ۱۶.۷۰ میلی گرم ۲ %

پروتئین ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
پروتئین ۱۱.۰۰ گرم ۲۰ %
تیروزین ۰.۳۸ گرم ۱۰۰ %
فنیل‌آلانین ۰.۴۶ گرم ۱۰۰ %
متیونین ۰.۲۷ گرم ۱۰۰ %
ترئونین ۰.۴۶ گرم ۱۰۰ %
تریپتوفان ۰.۱۲ گرم ۱۰۰ %
هیستیدین ۰.۳۴ گرم ۱۰۰ %
والین ۰.۵۹ گرم ۱۰۰ %
سیستین ۰.۱۶ گرم ۱۰۰ %
لیزین ۰.۹۳ گرم ۱۰۰ %
لوسین ۰.۸۵ گرم ۱۰۰ %
ایزولوسین ۰.۵۲ گرم ۱۰۰ %

لیپید ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
گلوکز ۰.۵۴ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب اشباع ۳.۶۲ گرم ۱۰۰ %
کلسترول ۳۸.۴۶ میلی گرم ۱۰۰ %
چربی ها ۸.۹۱ گرم ۱۰۰ %
امگا 3 ۰.۱۳ گرم ۸ %
امگا 6 ۰.۶۶ گرم ۴ %
چربی اشباع نشده چندگانه ۰.۸۲ گرم ۱۰۰ %
چربی اشباع نشده یگانه ۳.۶۶ گرم ۱۰۰ %

کربو هیدرات ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
نشاسته ۴.۰۹ گرم ۱۰۰ %
کربوهیدرات ها ۶.۹۵ گرم ۵ %
فیبر ۰.۹۶ گرم ۱۰۰ %
شکرها ۱.۲۷ گرم ۱۰۰ %

عمومی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
آب ۷۲.۲۶ گرم ۲ %
انرژی ۱۵۳.۶۸ کیلو کالری ۱۰ %

سوپ ماهیچه و جو دوسر

سوپ ماهیچه و جو دوسر از دسته متفرقه است.

۱۰۰ گرم از این غذا حاوی ۱۵۳.۶۸ کیلو کالری انرژی و ۶.۹۵ گرم کربوهیدرات و ۱۱.۰۰ گرم پروتئین و ۸.۹۱ گرم چربی است.


مواد معدنی این غذا چقدره؟

۱۲.۶۲ میکرو گرم سلنیوم ۲۱.۵۱ میلی گرم منیزیم ۱.۱۴ میلی گرم آهن ۰.۲۶ میلی گرم منگنز ۰.۱۰ میلی گرم مس ۱۵۸.۸۷ میلی گرم سدیم ۱۱۱.۳۶ میلی گرم فسفر ۲.۱۸ میلی گرم روی ۱۹۱.۱۵ میلی گرم پتاسیم ۱۶.۷۰ میلی گرم کلسیم

این غذا چه ویتامین هایی داره؟

۰.۴۹ IU ویتامین A ۱.۴۸ میکرو گرم ویتامین C ۰.۰۰ میلی گرم ویتامین E ۱۲.۹۴ میکرو گرم ویتامین ب9 (فولات) ۴۱.۵۹ میلی گرم ویتامین ب ۴ (کولین) ۲.۰۷ میکرو گرم ویتامین K ۱.۰۱ میکرو گرم ویتامین ب۱۲ (کوبالامین) ۰.۱۲ میلی گرم ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۰۸ میلی گرم ویتامین ب۱ (تیامین) ۰.۰۹ میلی گرم ویتامین ب۶ ۰.۴۰ میلی گرم ویتامین ب۵(پانتوتنیک اسید) ۲.۷۶ میلی گرم ویتامین ب۳( نیاسین) ۰.۷۹ IU ویتامین D (D2 + D3)

این غذا چقدر چربی داره؟

۰.۰۰ گرم اسیدهای چرب ترانس ۰.۵۴ گرم گلوکز ۳.۶۲ گرم اسیدهای چرب اشباع ۳۸.۴۶ میلی گرم کلسترول ۸.۹۱ گرم چربی ها ۰.۱۳ گرم امگا 3 ۰.۶۶ گرم امگا 6 ۰.۸۲ گرم چربی اشباع نشده چندگانه ۳.۶۶ گرم چربی اشباع نشده یگانه

این غذا شامل چه قندهایی هست؟

۴.۰۹ گرم نشاسته ۶.۹۵ گرم کربوهیدرات ها ۰.۹۶ گرم فیبر ۱.۲۷ گرم شکرها

این غذا چقدر کالری داره؟

۱۰۰ گرم از سوپ ماهیچه و جو دوسر حاوی ۱۵۳.۶۸ کیلو کالری انرژی است

چقدر ورزش کنم تا کالری این غذا رو بسوزونم؟

شما با ۴۴ دقیقه دوچرخه سواری ، ۱۹ دقیقه دویدن ، ۷۷ دقیقه پیاده روی ، ۲۲ دقیقه ورزش های آبی ، می تونید کالری موجود در ۱۰۰ گرم سوپ ماهیچه و جو دوسر رو بسوزونید

منبع : برچسب غذای روی کالا