کالری و ارزش غذایی کنسرو شیر تغلیظ


کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A کالری و ارزش غذایی کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A
کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A
  • A
  • A-
  • B+
  • B
  • B-
  • C+
  • چرا؟ C
  • C-
  • D+
  • D

رتبه ارزش غذایی

کالری در ۱۰۰ گرم کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A : (kc) ۱۳۴.۰۰

پروتئین

6.81 g / 56 g (12%)

۶.۸۱ g / ۵۶ g ( ۱۲%)

چربی

7.56 g / 81.1 g (9%)

۷.۵۶ g / ۸۱.۱ g ( ۹%)

کربوهیدرات

10.04 g / 130 g (8%)

۱۰.۰۴ g / ۱۳۰ g ( ۸%)

انرژی

134 kc / 1474 kc (9%)

۱۳۴.۰۰ kc / ۱۴۷۴ kc ( ۹%)


با چند دقیقه ورزش می توانم کالری موجود در ۱۰۰ گرم کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A را بسوزانم؟

معادل ۳۸ دقیقه
دوچرخه سواری
معادل ۱۷ دقیقه
دویدن
معادل ۶۷ دقیقه
پیاده روی
معادل ۱۹ دقیقه
ورزش های آبی
محاسبه شده برای یک خانم ۲۵ ساله با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۶۵ کیلوگرم
برای سفارشی سازی و امکانات بسیار دیگر ثبت نام کنید
استاندارد آمریکا

جدول ارزش غذایی کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A

ارزش غذایی

میزان سرو 1 وعده غذایی کامل : 100 گرم

میزان در هر وعده درصد نیاز روزانه
کالری ۱۳۴.۰۰ - %
چربی کل ۷.۵۶ - %
    چربی اشباع شده ۴.۵۹ - %
    چربی ترانس ۰.۰۰ - %
کلسترول ۲۹.۰۰ - %
سدیم ۱۰۶.۰۰ ۷ %
کربوهیدرات کل ۱۰.۰۴ ۸ %
    فیبر رژیمی ۰.۰۰ - %
    قند ۱۰.۰۴ - %
پروتئین ۶.۸۱ ۱۲ %
ویتامین A ۲۳۳.۰۰ ۲۶ %
کلسیم ۲۶۱.۰۰ ۲۶ %
برای مشاهده وارد شوید

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۲۶۱.۰۰ میلی گرم کلسیم می باشد میزان تاثیر (۷۷.۶ %)

کلسیم علاوه بر نقش مهمش در تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، به عنوان یک پیام‌رسان، نقش بسیار مهمی نیز در مسیرهای نشانه‌گذاری سلولی در سرتاسر بدن ایفا می‌کند، همین‌طور این ماده‌ی معدنی برای کارکرد طبیعی سلول‌ها، انتقال پیام‌های عصبی، ترشح هورمون‌ها، انعقاد خون، انقباض ماهیچه‌ها، و آرام‌سازی ماهیچه‌ها نیز بسیار کاربردی است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۴.۵۹ گرم اسیدهای چرب اشباع می باشد میزان تاثیر (۸.۴ %)

چربی‌های اشباع شده در طی یک فرآیند شیمیایی به نام هیدروژنه کردن Hydrogenation به وجود می‌آیند، فرآیندی که در آن هیدروژن به روغن اضافه شده و در دمای زیادی گرم می‌شود. این کار عمر مفید چربی را افزایش می‌دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۲۳۳.۰۰ IU ویتامین A می باشد میزان تاثیر (۵.۷ %)

ویتامین آ برای محافظت از پوست، مخاط بینی، سینوس ها و سلامت دهان بسیار مفید است. این ویتامین در عملکرد سیستم ایمنی، رشد، تشکیل استخوان، باروری، ترمیم زخم و جراحت نقش بسزایی دارد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۶.۸۱ گرم پروتئین می باشد میزان تاثیر (۳.۶ %)

پروتئین ماده اصلی تشکیل دهنده بافت های عضلانی بدن انسان است و پروتئین بدون چربی از بهترین گزینه ها برای تولید این بافت ها و پشتیبانی از دیگر بخش های بدن است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۷.۵۶ گرم چربی ها می باشد میزان تاثیر (۱.۸ %)

اگرچه وجود چربی برای جذب ویتامین های A، D، E و K ضروری می باشد، اما جذب زیاد آن به بالا رفتن لیپوپروتئین که نوع بد کلسترول است کمک می‌کنند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۰۶.۰۰ میلی گرم سدیم می باشد میزان تاثیر (۱.۲ %)

اگرچه از دیرباز نمک برای بدن اهمیت زیادی دارد اما مصرف زیاد آن می تواند برای اعضای حیاتی بدن چون کلیه ها ، استخوان ها ، قلب ، پوست و معده مضر باشد

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۰.۰۴ گرم شکرها می باشد میزان تاثیر (۱.۱ %)

مضرات زیاده روی در مصرف این مغذی به قدری است که کاها از آن به اسم سفید یاد می شود.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۲۹.۰۰ میلی گرم کلسترول می باشد میزان تاثیر (۰.۵ %)

اگرچه کلسترول برای براي توليد هورمون، ويتامين D و اسيدهاي لازم براي هضم غذا مورد نیاز است اما میزان زیاد آن باعث رسوب در جداره هاي سرخرگ ها مي شود که علت عمده حمله قلبي و سکته است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱.۹۰ میکرو گرم ویتامین C می باشد میزان تاثیر (۰.۱ %)

بدن شما خودش ویتامین C تولید نمی‌کند و حتی قادر هم نیست که این ویتامین را ذخیره کند؛ درنتیجه بسیار مهم است که در رژیم غذایی روزانه‌تان مقدار زیادی میوه‌ و سبزیجات حاوی ویتامین C مصرف کنید. مزایای ویتامین C عبارت‌اند از: جلوگیری از نارسایی‌های سیستم ایمنی؛ محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی؛ محافظت در برابر مشکلات سلامتی ارثی؛ محافظت در برابر بیماری‌های چشم؛ پیشگیری از چروک شدن پوست.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۱۹ میلی گرم آهن می باشد میزان تاثیر (۰ %)

آهن، ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن است اما درست مانند سایر مغذی‌ها، زیادی آن برای بدن ضرر دارد. مصرف زیاد مکمل آهن می‌تواند مسمومیت شدیدی ایجاد کند.

ویتامین ها - موجود در کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
ویتامین D (D2 + D3) ۷۹.۰۰ IU ۱۰۰ %
ویتامین ب9 (فولات) ۸.۰۰ میکرو گرم ۲ %
ویتامین A ۲۳۳.۰۰ IU ۲۶ %
ویتامین ب ۴ (کولین) ۳۱.۸۰ میلی گرم ۶ %
رتینول ۶۴.۰۰ میکرو گرم ۱۰۰ %
ویتامین C ۱.۹۰ میکرو گرم ۲ %
ویتامین ب۱ (تیامین) ۰.۰۵ میلی گرم ۴ %
ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۳۲ میلی گرم ۲۴ %
ویتامین ب۱۲ (کوبالامین) ۰.۱۶ میکرو گرم ۷ %
ویتامین ب۳( نیاسین) ۰.۱۹ میلی گرم ۱ %
ویتامین ب۵(پانتوتنیک اسید) ۰.۶۴ میلی گرم ۱۳ %
ویتامین ب۶ ۰.۰۵ میلی گرم ۴ %
ویتامین K ۰.۵۰ میکرو گرم ۰ %
بتا-کاروتن ۱۲.۰۰ میکرو گرم ۱۰۰ %

عمومی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
انرژی ۱۳۴.۰۰ کیلو کالری ۹ %
آب ۷۴.۰۴ گرم ۲ %

کربو هیدرات ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
کربوهیدرات ها ۱۰.۰۴ گرم ۸ %
شکرها ۱۰.۰۴ گرم ۱۰۰ %

مواد معدنی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
آهن ۰.۱۹ میلی گرم ۲ %
منیزیم ۲۴.۰۰ میلی گرم ۶ %
فسفر ۲۰۳.۰۰ میلی گرم ۲۹ %
سدیم ۱۰۶.۰۰ میلی گرم ۷ %
مس ۰.۰۲ میلی گرم ۰ %
منگنز ۰.۰۱ میلی گرم ۰ %
کلسیم ۲۶۱.۰۰ میلی گرم ۲۶ %
پتاسیم ۳۰۳.۰۰ میلی گرم ۹ %
روی ۰.۷۷ میلی گرم ۷ %
سلنیوم ۲.۳۰ میکرو گرم ۴ %

لیپید ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
کلسترول ۲۹.۰۰ میلی گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب اشباع ۴.۵۹ گرم ۱۰۰ %
چربی ها ۷.۵۶ گرم ۱۰۰ %
چربی اشباع نشده یگانه ۲.۳۴ گرم ۱۰۰ %
چربی اشباع نشده چندگانه ۰.۲۵ گرم ۱۰۰ %
امگا 6 ۰.۱۷ گرم ۱ %
امگا 3 ۰.۰۸ گرم ۵ %

پروتئین ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
پروتئین ۶.۸۱ گرم ۱۲ %
تریپتوفان ۰.۱۰ گرم ۱۰۰ %
ترئونین ۰.۳۱ گرم ۱۰۰ %
متیونین ۰.۱۷ گرم ۱۰۰ %
فنیل‌آلانین ۰.۳۳ گرم ۱۰۰ %
تیروزین ۰.۳۳ گرم ۱۰۰ %
ایزولوسین ۰.۴۱ گرم ۱۰۰ %
لوسین ۰.۶۷ گرم ۱۰۰ %
لیزین ۰.۵۴ گرم ۱۰۰ %
سیستین ۰.۰۶ گرم ۱۰۰ %
والین ۰.۴۶ گرم ۱۰۰ %
هیستیدین ۰.۱۹ گرم ۱۰۰ %

گروه های غذایی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
گروه شیر و لبنیات ۱.۰۰ واحد ۱۰۰ %

کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A

کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A از دسته محصولات لبنی و تخم مرغ است.

۱۰۰ گرم از این غذا حاوی ۱۳۴.۰۰ کیلو کالری انرژی و ۱۰.۰۴ گرم کربوهیدرات و ۶.۸۱ گرم پروتئین و ۷.۵۶ گرم چربی است.


این غذا چه ویتامین هایی داره؟

۷۹.۰۰ IU ویتامین D (D2 + D3) ۸.۰۰ میکرو گرم ویتامین ب9 (فولات) ۲۳۳.۰۰ IU ویتامین A ۳۱.۸۰ میلی گرم ویتامین ب ۴ (کولین) ۱.۹۰ میکرو گرم ویتامین C ۰.۰۵ میلی گرم ویتامین ب۱ (تیامین) ۰.۳۲ میلی گرم ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۱۶ میکرو گرم ویتامین ب۱۲ (کوبالامین) ۰.۱۹ میلی گرم ویتامین ب۳( نیاسین) ۰.۶۴ میلی گرم ویتامین ب۵(پانتوتنیک اسید) ۰.۰۵ میلی گرم ویتامین ب۶ ۰.۵۰ میکرو گرم ویتامین K

این غذا شامل چه قندهایی هست؟

۰.۰۰ گرم فیبر ۱۰.۰۴ گرم کربوهیدرات ها ۱۰.۰۴ گرم شکرها

مواد معدنی این غذا چقدره؟

۰.۱۹ میلی گرم آهن ۲۴.۰۰ میلی گرم منیزیم ۲۰۳.۰۰ میلی گرم فسفر ۱۰۶.۰۰ میلی گرم سدیم ۰.۰۲ میلی گرم مس ۰.۰۱ میلی گرم منگنز ۲۶۱.۰۰ میلی گرم کلسیم ۳۰۳.۰۰ میلی گرم پتاسیم ۰.۷۷ میلی گرم روی ۲.۳۰ میکرو گرم سلنیوم

این غذا چقدر چربی داره؟

۲۹.۰۰ میلی گرم کلسترول ۴.۵۹ گرم اسیدهای چرب اشباع ۷.۵۶ گرم چربی ها ۲.۳۴ گرم چربی اشباع نشده یگانه ۰.۲۵ گرم چربی اشباع نشده چندگانه ۰.۱۷ گرم امگا 6 ۰.۰۸ گرم امگا 3

۱.۰۰ واحد گروه شیر و لبنیات

این غذا چقدر کالری داره؟

۱۰۰ گرم از کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A حاوی ۱۳۴.۰۰ کیلو کالری انرژی است

چقدر ورزش کنم تا کالری این غذا رو بسوزونم؟

شما با ۳۸ دقیقه دوچرخه سواری ، ۱۷ دقیقه دویدن ، ۶۷ دقیقه پیاده روی ، ۱۹ دقیقه ورزش های آبی ، می تونید کالری موجود در ۱۰۰ گرم کنسرو شیر(تغلیظ شده)، با ویتامین D و بدون ویتامین A رو بسوزونید

منبع : USDA