کالری و ارزش غذایی ماهی کاد اقیانوس


 ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته کالری و ارزش غذایی  ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته
 ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته  ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته
  • چرا؟ A
  • A-
  • B+
  • B
  • B-
  • C+
  • C
  • C-
  • D+
  • D

رتبه ارزش غذایی

کالری در ۱۰۰ گرم ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته : (kc) ۸۴.۰۰

پروتئین

20.42 g / 56 g (36%)

۲۰.۴۲ g / ۵۶ g ( ۳۶%)

چربی

0.25 g / 81.1 g (0%)

۰.۲۵ g / ۸۱.۱ g ( ۰%)

کربوهیدرات

0 g / 130 g (0%)

۰.۰۰ g / ۱۳۰ g ( ۰%)

انرژی

84 kc / 1474 kc (6%)

۸۴.۰۰ kc / ۱۴۷۴ kc ( ۶%)


با چند دقیقه ورزش می توانم کالری موجود در ۱۰۰ گرم ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته را بسوزانم؟

معادل ۲۴ دقیقه
دوچرخه سواری
معادل ۱۱ دقیقه
دویدن
معادل ۴۲ دقیقه
پیاده روی
معادل ۱۲ دقیقه
ورزش های آبی
محاسبه شده برای یک خانم ۲۵ ساله با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۶۵ کیلوگرم
برای سفارشی سازی و امکانات بسیار دیگر ثبت نام کنید
استاندارد آمریکا

جدول ارزش غذایی ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته

ارزش غذایی

میزان سرو 1 وعده غذایی کامل : 100 گرم

میزان در هر وعده درصد نیاز روزانه
کالری ۸۴.۰۰ - %
چربی کل ۰.۲۵ - %
    چربی اشباع شده ۰.۰۵ - %
    چربی ترانس ۰.۰۰ - %
کلسترول ۶۱.۰۰ - %
سدیم ۱۳۴.۰۰ ۹ %
کربوهیدرات کل ۰.۰۰ ۰ %
    فیبر رژیمی ۰.۰۰ - %
    قند ۰.۰۰ - %
پروتئین ۲۰.۴۲ ۳۶ %
ویتامین A ۰.۰۰ ۰ %
کلسیم ۱۷.۰۰ ۲ %
برای مشاهده وارد شوید

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۲۰.۴۲ گرم پروتئین می باشد میزان تاثیر (۵۸.۵ %)

پروتئین ماده اصلی تشکیل دهنده بافت های عضلانی بدن انسان است و پروتئین بدون چربی از بهترین گزینه ها برای تولید این بافت ها و پشتیبانی از دیگر بخش های بدن است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۷.۰۰ میلی گرم کلسیم می باشد میزان تاثیر (۲۷.۱ %)

کلسیم علاوه بر نقش مهمش در تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، به عنوان یک پیام‌رسان، نقش بسیار مهمی نیز در مسیرهای نشانه‌گذاری سلولی در سرتاسر بدن ایفا می‌کند، همین‌طور این ماده‌ی معدنی برای کارکرد طبیعی سلول‌ها، انتقال پیام‌های عصبی، ترشح هورمون‌ها، انعقاد خون، انقباض ماهیچه‌ها، و آرام‌سازی ماهیچه‌ها نیز بسیار کاربردی است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۳۴.۰۰ میلی گرم سدیم می باشد میزان تاثیر (۷.۹ %)

اگرچه از دیرباز نمک برای بدن اهمیت زیادی دارد اما مصرف زیاد آن می تواند برای اعضای حیاتی بدن چون کلیه ها ، استخوان ها ، قلب ، پوست و معده مضر باشد

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۶۱.۰۰ میلی گرم کلسترول می باشد میزان تاثیر (۵.۷ %)

اگرچه کلسترول برای براي توليد هورمون، ويتامين D و اسيدهاي لازم براي هضم غذا مورد نیاز است اما میزان زیاد آن باعث رسوب در جداره هاي سرخرگ ها مي شود که علت عمده حمله قلبي و سکته است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۰۵ گرم اسیدهای چرب اشباع می باشد میزان تاثیر (۰.۵ %)

چربی‌های اشباع شده در طی یک فرآیند شیمیایی به نام هیدروژنه کردن Hydrogenation به وجود می‌آیند، فرآیندی که در آن هیدروژن به روغن اضافه شده و در دمای زیادی گرم می‌شود. این کار عمر مفید چربی را افزایش می‌دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۲۵ گرم چربی ها می باشد میزان تاثیر (۰.۳ %)

اگرچه وجود چربی برای جذب ویتامین های A، D، E و K ضروری می باشد، اما جذب زیاد آن به بالا رفتن لیپوپروتئین که نوع بد کلسترول است کمک می‌کنند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۱۶ میلی گرم آهن می باشد میزان تاثیر (۰.۱ %)

آهن، ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن است اما درست مانند سایر مغذی‌ها، زیادی آن برای بدن ضرر دارد. مصرف زیاد مکمل آهن می‌تواند مسمومیت شدیدی ایجاد کند.

ویتامین ها - موجود در ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه

پروتئین ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
پروتئین ۲۰.۴۲ گرم ۳۶ %

لیپید ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
کلسترول ۶۱.۰۰ میلی گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب ترانس ۰.۰۰ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب اشباع ۰.۰۵ گرم ۱۰۰ %
چربی ها ۰.۲۵ گرم ۱۰۰ %
امگا 6 ۰.۰۱ گرم ۰ %
چربی اشباع نشده یگانه ۰.۰۶ گرم ۱۰۰ %
چربی اشباع نشده چندگانه ۰.۱۱ گرم ۱۰۰ %

مواد معدنی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
آهن ۰.۱۶ میلی گرم ۲ %
منیزیم ۳۵.۰۰ میلی گرم ۹ %
فسفر ۲۰۵.۰۰ میلی گرم ۲۹ %
سدیم ۱۳۴.۰۰ میلی گرم ۹ %
مس ۰.۰۲ میلی گرم ۰ %
منگنز ۰.۰۱ میلی گرم ۱ %
کلسیم ۱۷.۰۰ میلی گرم ۲ %
پتاسیم ۳۷۲.۰۰ میلی گرم ۱۱ %
روی ۰.۴۳ میلی گرم ۴ %

کربو هیدرات ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه

عمومی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
انرژی ۸۴.۰۰ کیلو کالری ۶ %
آب ۷۸.۳۷ گرم ۲ %

گروه های غذایی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
گروه گوشت ۱.۰۰ واحد ۱۰۰ %

ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته

ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته از دسته Finfish و محصولات صدف است.

۱۰۰ گرم از این غذا حاوی ۸۴.۰۰ کیلو کالری انرژی و ۰.۰۰ گرم کربوهیدرات و ۲۰.۴۲ گرم پروتئین و ۰.۲۵ گرم چربی است.


این غذا چقدر چربی داره؟

۶۱.۰۰ میلی گرم کلسترول ۰.۰۰ گرم اسیدهای چرب ترانس ۰.۰۵ گرم اسیدهای چرب اشباع ۰.۲۵ گرم چربی ها ۰.۰۱ گرم امگا 6 ۰.۰۰ گرم امگا 3 ۰.۰۶ گرم چربی اشباع نشده یگانه ۰.۱۱ گرم چربی اشباع نشده چندگانه

مواد معدنی این غذا چقدره؟

۰.۱۶ میلی گرم آهن ۳۵.۰۰ میلی گرم منیزیم ۲۰۵.۰۰ میلی گرم فسفر ۱۳۴.۰۰ میلی گرم سدیم ۰.۰۲ میلی گرم مس ۰.۰۱ میلی گرم منگنز ۱۷.۰۰ میلی گرم کلسیم ۳۷۲.۰۰ میلی گرم پتاسیم ۰.۴۳ میلی گرم روی

این غذا شامل چه قندهایی هست؟

۰.۰۰ گرم کربوهیدرات ها

این غذا چه ویتامین هایی داره؟

۱.۰۰ واحد گروه گوشت

این غذا چقدر کالری داره؟

۱۰۰ گرم از ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته حاوی ۸۴.۰۰ کیلو کالری انرژی است

چقدر ورزش کنم تا کالری این غذا رو بسوزونم؟

شما با ۲۴ دقیقه دوچرخه سواری ، ۱۱ دقیقه دویدن ، ۴۲ دقیقه پیاده روی ، ۱۲ دقیقه ورزش های آبی ، می تونید کالری موجود در ۱۰۰ گرم ماهی کاد اقیانوس آرام(ماهی روغن)، پخته رو بسوزونید

منبع : USDA