کالری و ارزش غذایی کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری


کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری کالری و ارزش غذایی کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری
کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری
  • A
  • A-
  • B+
  • B
  • چرا؟ B-
  • C+
  • C
  • C-
  • D+
  • D

رتبه ارزش غذایی

کالری در ۱۰۰ گرم کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری : (kc) ۱۷۸.۰۰

پروتئین

0.3 g / 56 g (1%)

۰.۳۰ g / ۵۶ g ( ۱%)

چربی

0.1 g / 81.1 g (0%)

۰.۱۰ g / ۸۱.۱ g ( ۰%)

کربوهیدرات

46.2 g / 130 g (36%)

۴۶.۲۰ g / ۱۳۰ g ( ۳۶%)

انرژی

178 kc / 1474 kc (12%)

۱۷۸.۰۰ kc / ۱۴۷۴ kc ( ۱۲%)


با چند دقیقه ورزش می توانم کالری موجود در ۱۰۰ گرم کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری را بسوزانم؟

معادل ۵۱ دقیقه
دوچرخه سواری
معادل ۲۳ دقیقه
دویدن
معادل ۸۹ دقیقه
پیاده روی
معادل ۲۶ دقیقه
ورزش های آبی
محاسبه شده برای یک خانم ۲۵ ساله با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۶۵ کیلوگرم
برای سفارشی سازی و امکانات بسیار دیگر ثبت نام کنید
استاندارد آمریکا

جدول ارزش غذایی کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری

ارزش غذایی

میزان سرو 1 وعده غذایی کامل : 100 گرم

میزان در هر وعده درصد نیاز روزانه
کالری ۱۷۸.۰۰ - %
چربی کل ۰.۱۰ - %
    چربی اشباع شده ۰.۰۱ - %
    چربی ترانس ۰.۰۰ - %
کلسترول ۰.۰۰ - %
سدیم ۳۲.۰۰ ۲ %
کربوهیدرات کل ۴۶.۲۰ ۳۶ %
    فیبر رژیمی ۰.۰۰ - %
    قند ۰.۰۰ - %
پروتئین ۰.۳۰ ۱ %
ویتامین A ۷۰.۰۰ ۸ %
کلسیم ۱۱.۰۰ ۱ %
برای مشاهده وارد شوید

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۱.۰۰ میلی گرم کلسیم می باشد میزان تاثیر (۴۹.۴ %)

کلسیم علاوه بر نقش مهمش در تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، به عنوان یک پیام‌رسان، نقش بسیار مهمی نیز در مسیرهای نشانه‌گذاری سلولی در سرتاسر بدن ایفا می‌کند، همین‌طور این ماده‌ی معدنی برای کارکرد طبیعی سلول‌ها، انتقال پیام‌های عصبی، ترشح هورمون‌ها، انعقاد خون، انقباض ماهیچه‌ها، و آرام‌سازی ماهیچه‌ها نیز بسیار کاربردی است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۷۰.۰۰ IU ویتامین A می باشد میزان تاثیر (۲۵.۸ %)

ویتامین آ برای محافظت از پوست، مخاط بینی، سینوس ها و سلامت دهان بسیار مفید است. این ویتامین در عملکرد سیستم ایمنی، رشد، تشکیل استخوان، باروری، ترمیم زخم و جراحت نقش بسزایی دارد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۱۸.۰۰ میکرو گرم ویتامین C می باشد میزان تاثیر (۱۶.۲ %)

بدن شما خودش ویتامین C تولید نمی‌کند و حتی قادر هم نیست که این ویتامین را ذخیره کند؛ درنتیجه بسیار مهم است که در رژیم غذایی روزانه‌تان مقدار زیادی میوه‌ و سبزیجات حاوی ویتامین C مصرف کنید. مزایای ویتامین C عبارت‌اند از: جلوگیری از نارسایی‌های سیستم ایمنی؛ محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی؛ محافظت در برابر مشکلات سلامتی ارثی؛ محافظت در برابر بیماری‌های چشم؛ پیشگیری از چروک شدن پوست.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۳۲.۰۰ میلی گرم سدیم می باشد میزان تاثیر (۵.۳ %)

اگرچه از دیرباز نمک برای بدن اهمیت زیادی دارد اما مصرف زیاد آن می تواند برای اعضای حیاتی بدن چون کلیه ها ، استخوان ها ، قلب ، پوست و معده مضر باشد

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۳۰ گرم پروتئین می باشد میزان تاثیر (۲.۴ %)

پروتئین ماده اصلی تشکیل دهنده بافت های عضلانی بدن انسان است و پروتئین بدون چربی از بهترین گزینه ها برای تولید این بافت ها و پشتیبانی از دیگر بخش های بدن است.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۱۰ گرم چربی ها می باشد میزان تاثیر (۰.۴ %)

اگرچه وجود چربی برای جذب ویتامین های A، D، E و K ضروری می باشد، اما جذب زیاد آن به بالا رفتن لیپوپروتئین که نوع بد کلسترول است کمک می‌کنند.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۰۱ گرم اسیدهای چرب اشباع می باشد میزان تاثیر (۰.۳ %)

چربی‌های اشباع شده در طی یک فرآیند شیمیایی به نام هیدروژنه کردن Hydrogenation به وجود می‌آیند، فرآیندی که در آن هیدروژن به روغن اضافه شده و در دمای زیادی گرم می‌شود. این کار عمر مفید چربی را افزایش می‌دهد.

۱۰۰ گرم از این غذا دارای ۰.۲۰ میلی گرم آهن می باشد میزان تاثیر (۰.۲ %)

آهن، ماده‌ی معدنی ضروری برای بدن است اما درست مانند سایر مغذی‌ها، زیادی آن برای بدن ضرر دارد. مصرف زیاد مکمل آهن می‌تواند مسمومیت شدیدی ایجاد کند.

ویتامین ها - موجود در کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
ویتامین ب۳( نیاسین) ۰.۱۰ میلی گرم ۱ %
ویتامین A ۷۰.۰۰ IU ۸ %
ویتامین C ۱۸.۰۰ میکرو گرم ۲۰ %
ویتامین ب۱ (تیامین) ۰.۰۳ میلی گرم ۳ %
ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۰۲ میلی گرم ۲ %

پروتئین ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
پروتئین ۰.۳۰ گرم ۱ %

مواد معدنی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
کلسیم ۱۱.۰۰ میلی گرم ۱ %
پتاسیم ۳۸.۰۰ میلی گرم ۱ %
آهن ۰.۲۰ میلی گرم ۳ %
منیزیم ۴.۰۰ میلی گرم ۱ %
فسفر ۸.۰۰ میلی گرم ۱ %
سدیم ۳۲.۰۰ میلی گرم ۲ %
مس ۰.۰۴ میلی گرم ۰ %

لیپید ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
چربی ها ۰.۱۰ گرم ۱۰۰ %
اسیدهای چرب اشباع ۰.۰۱ گرم ۱۰۰ %

کربو هیدرات ها

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
کربوهیدرات ها ۴۶.۲۰ گرم ۳۶ %

عمومی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
انرژی ۱۷۸.۰۰ کیلو کالری ۱۲ %
آب ۵۳.۲۰ گرم ۱ %

گروه های غذایی

عنوان مقدار در 100 گرم پوشش نیاز روزانه
گروه میوه ۱.۰۰ واحد ۱۰۰ %

کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری

کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری از دسته میوه ها و آب میوه ها است.

۱۰۰ گرم از این غذا حاوی ۱۷۸.۰۰ کیلو کالری انرژی و ۴۶.۲۰ گرم کربوهیدرات و ۰.۳۰ گرم پروتئین و ۰.۱۰ گرم چربی است.


این غذا چه ویتامین هایی داره؟

۰.۱۰ میلی گرم ویتامین ب۳( نیاسین) ۷۰.۰۰ IU ویتامین A ۱۸.۰۰ میکرو گرم ویتامین C ۰.۰۳ میلی گرم ویتامین ب۱ (تیامین) ۰.۰۲ میلی گرم ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین ) ۰.۰۰ میکرو گرم ویتامین ب۱۲ (کوبالامین)

مواد معدنی این غذا چقدره؟

۱۱.۰۰ میلی گرم کلسیم ۳۸.۰۰ میلی گرم پتاسیم ۰.۲۰ میلی گرم آهن ۴.۰۰ میلی گرم منیزیم ۸.۰۰ میلی گرم فسفر ۳۲.۰۰ میلی گرم سدیم ۰.۰۴ میلی گرم مس

این غذا چقدر چربی داره؟

۰.۰۰ گرم اسیدهای چرب ترانس ۰.۱۰ گرم چربی ها ۰.۰۰ میلی گرم کلسترول ۰.۰۱ گرم اسیدهای چرب اشباع

این غذا شامل چه قندهایی هست؟

۴۶.۲۰ گرم کربوهیدرات ها ۰.۰۰ گرم فیبر

۱.۰۰ واحد گروه میوه

این غذا چقدر کالری داره؟

۱۰۰ گرم از کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری حاوی ۱۷۸.۰۰ کیلو کالری انرژی است

چقدر ورزش کنم تا کالری این غذا رو بسوزونم؟

شما با ۵۱ دقیقه دوچرخه سواری ، ۲۳ دقیقه دویدن ، ۸۹ دقیقه پیاده روی ، ۲۶ دقیقه ورزش های آبی ، می تونید کالری موجود در ۱۰۰ گرم کنسرو رلیش پرتقال و کرن بری رو بسوزونید

منبع : USDA