صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان 1300 کالری + فایل pdf

برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان 1300 کالری + فایل pdf

برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

فهرست مطالب

در این مقاله یک نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان مربوط به یک خانم 61 ساله با قد 147 و وزن 59 می باشد ارائه شده است. ایشان خانمی خانه دار با سطح فعالیت بدنی خیلی سبک هستند که در تاریخ 7 شهریور 1402  از طریق صفحه رژیم سلامتی من اقدام به ثبت رژیم سه ماه لاغری کرده اند، که ما در این مقاله برنامه رژیم لاغری یک ماه اول ایشان را به صورت رایگان همراه با فایل pdf برای دانلود قرار داده ایم تا شما همراهان گرامی سلامتی من با روند رژیم سلامتی من آشنا شوید.

پس از ثبت رژیم توسط ایشان کارشناسان تیم سلامتی من با ایشان تماس گرفته و اطلاعات دقیق ایشان از جمله سوابق بیماری، سوابق مصرف دارو، حساسیت غذایی، میزان فعالیت بدنی، قد، وزن و یاد آمد غذایی را دریافت و ثبت کرده اند.

 رژیم غذایی کاهش وزن ایشان توسط متخصص تغذیه تیم سلامتی من طی 24 ساعت به صورت کاملا شخصی سازی شده تنظیم و از طریق پیامک و اپلیکیشن سلامتی من به ایشان ارسال و طی تماس تلفنی مجدد، برنامه رژیم لاغری یک ماه اول تنظیم شده آموزش و نحوه رعایت رژیم برای ایشان توضیح داده شد. نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه ایشان به شرح زیر است.

توجه داشته باشید نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگانی که در این صفحه ارائه شده است تنها جهت آشنایی شما با روند رژیم کاهش وزن است و برای مراجعه کننده دیگری طراحی و تنظیم شده است و نمی تواند به عنوان توصیه عمومی استفاده شود. شما می توانید با رفتن به صفحه رژیم سلامتی من رژیم بر اساس اطلاعات و مشخصات شخصی خودتان را دریافت کنید.

نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان 1300 کالری

در این بخش برنامه رژیم غذایی کاهش وزن یک ماه اول مراجعه کننده به صورت وعده به وعده ارائه شده است.

نمونه صبحانه برنامه رژیم لاغری یکماهه رایگان 1300 کالری

نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان برای صبحانه

نمونه برنامه غذایی رژیم یک ماهه لاغری برای میان وعده

نمونه میان وعده برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان برای وعده ناهار

نمونه ناهار برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

نمونه وعده عصرانه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

برنامه لاغری یک ماهه برای عصرانه

نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان برای شام

نمونه رژیم لاغری یک ماهه برای شام

توضیحات نمونه رژیم غذایی لاغری یک ماهه

توضیحات رژیم شما:

به جای عسل میتوانید از شکلات صبحانه یا ارده یا کره بادام زمینی استفاده کنید.

میتوانید به جای گوجه و خیار از سبزیجات دلخواه خود، مانند سبزی مخلوط، هویج، شلغم، تربچه و انواع سالاد استفاده کنید. سبزیجات را به صورت خام و تازه میل کنید و از ترشی ها و سبزیجات کنسروی استفاده نکنید.

شما باید در هفته یک روز  برای وعده ی ناهار، خوراک میل کنید. در خوراک  میتوانید از گوشت، مرغ، گوشت قرمز و حتی ماهی استفاده کنید. سبزیجات دلخواه مانند هویج، گوجه فرنگی، انواع کلم، کدو و بادمجان، لوبیا سبز و بامیه را در خوراک بریزید. اما از سیب زمینی استفاده نکنید.

شما باید 2 روز در هفته از پلوهای مخلوط استفاده کنید. منظور از پلوی مخلوط، استامبولی، عدس پلو، لوبیا پلو، سبزی پلو و انواع دیگر پلو است که با سبزیجات و گوشت های مختلف مخلوط میشود.

به جای کوکوتره در وعده شام، میتوانید انواع کتلت و کوکوی کم چرب را میل کنید. سعی کنید کوکو را بر پایه ی سبزیجات درست کنید. (کوکو تره، کوکو سبزی، کوکوی پیازچه و….) در کوکو ها از سیب زمینی و نان تا حد امکان استفاده نکنید.

میتوانید به جای 3 برش نان جو (هر برش 30 گرم)، از یک عدد نان لواش یا 3 کف دست بربری یا سنگک استفاده کنید.

میتوانید به جای خوراک لوبیا، خوراک عدسی و یا انواع غذاهای حبوباتی و حتی سالاد نخود میل کنید.

همچنین میتوانید به جای آش رشته انواع آش یا حتی دندانک میل کنید.

میتوانید به جای خورشت قورمه سبزی انواع خورشت را میل کنید.

 

مواد غذایی ممنوع:

مواد غذایی شیرین مانند : شربت، عسل، مربا، شکر، قند، شیره ی انگور و شیره ی خرما، نوشابه، آبمیوه (چه طبیعی باشد و چه صنعتی)،

چربی های اضافه رژیم مانند: کره، خامه، مایونز، پنیر پیتزا، سرشیر

انواع تنقلات: چیپس، پفک، انواع بستنی، کیک ها، انواع بیسکوییت (یه جز بیسکوییت ساقه طلایی)، شکلات ها، آجیل های فراوری شده و روکش دار، تخمه

انواع غذاهای فراوری شده: سوسیس و کالباس، فست فود ها، کنسرو ها، 

توضیحات تکمیلی برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان  در فایل PDF انتهای همین صفحه قرار داده شده برای دانلود به انتهای صفحه مراجعه و فایل را دانلود کنید.

سخن پایانی در مورد نمونه رژیم لاغری یک ماهه

در این مقاله یک نمونه از رژیم های لاغری سلامتی من را مشاهده کردید این کاربر رژیم سه ماهه لاغری را از سلامتی من دریافت کرده است نتیجه رژیم این مراجعه کننده در حدود چهار هفته گذشته از رعایت رژیم لاغری  3.2 کیلو کاهش وزن بوده است که مطمئنا با ادامه همین روند در انتهای دوره 3 ماهه رژیم حتما به وزن ایده آلشان خواهند رسید.

دریافت فایل PDF نمونه برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

دانلود اپلیکیشن سلامتی من

برای دانلود اپلیکیشن سلامتی من از بازار و یا مایک روی لینک های زیر کلیک کنید.

مجتبی اجاقلو

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید