صفحه اصلی > نمونه رژیم و دسته‌بندی نشده : نمونه رژیم فستینگ رایگان + دانلود pdf برنامه رژیم غذایی فستینگ

نمونه رژیم فستینگ رایگان + دانلود pdf برنامه رژیم غذایی فستینگ

نمونه رژیم فستینگ رایگان +دانلود pdf برنامه رژیم غذایی فستینگ

فهرست مطالب

این نمونه رژیم فستینگ رایگان برای یک خانم 35 ساله با قد 156 و وزن 62 تنظیم شده است. ایشان فعالیت روزانه متوسط دارند و شاغل هستند و عموما پیاده روی تا محل کار و بالعکس را دارند. ایشان درخواست برنامه غذایی رژیم فستینگ برای لاغری را از طریق صفحه رژیم سلامتی من در تاریخ 10 مهر ۱۴۰۲ ثبت کرده اند.

پس از ثبت رژیم توسط این کاربر گرامی کارشناس تیم سلامتی من با ایشان تماس گرفته و اطلاعات دقیق ایشان از جمله سوابق بیماری، سوابق مصرف دارو، حساسیت غذایی، میزان فعالیت بدنی، قد، وزن و یاد آمد غذایی را دریافت و ثبت کرده اند.

در این مرحله کارشناسان تیم سلامتی من با راهنمایی شما در مورد ابعاد مختلف رژیم فستینگ و هر رژیم دریافتی و نحوه انجام رژیم شما را راهنمایی می کنند. و با توجه به اطلاعات شخصی و بیماری و وضعیت فعلی مراجعه کنند رژیم کاملا شخصی و تخصصی ایشان طراحی می شود.

 برنامه رژیم غذایی فستینگ ایشان توسط متخصص تغذیه تیم سلامتی من طی 24 ساعت به صورت کاملا شخصی سازی شده تنظیم و از طریق پیامک و اپلیکیشن سلامتی من به ایشان ارسال و طی تماس تلفنی مجدد، برنامه رژیم فستینگ تنظبم شده آموزش و نحوه رعایت رژیم برای ایشان توضیح داده شد. نمونه رژیم فستینگ رایگان ایشان به شرح زیر است.

در ادامه نحوه رعایت رژیم فستینگ و روند کاهش وزن مراجعه کننده طی یکماه گذشته به صورت نمودار شرح داده خواهد شد همچنین در پایان این مطلب دانلود نمونه رژیم فستینگ رایگان همراه با فایل pdf  این مراجعه کننده برای آشنایی شما همراهان “وب سایت سلامتی من”  قرار داده شده است.

رژیم فستینگ چیست؟

قبل از شروع معرفی رژیم فستینگ رایگان بهتر است ابتدا با مفهوم رژیم فستینگ آشنا شوید.

مفهوم رژیم فستینگ یا روزه داری متناوب این است که شما در بین خوردن وعده های غذایی خود فاصله ایجاد کنید به این صورت که در طول شبانه روز چند ساعت فرصت دارید وعده غذایی مصرف کنید و چند ساعت روزه هستید و فقط کالری محدودی می توانید مصرف کنید.

یکی از روشهای معروف این رژیم، رژیم فستینگ 16 8 است (که در ادامه رژیم رایگان آن ارائه شده است.) این روش به این صورت است که شما در طول روز 8 ساعت فرصت غذا خوردن دارید و 16 ساعت دیگر که معمولا شب تا صبح در نظر گرفته می شود شما مجاز به دریافت کالری کمتری هستید.

فواید رژیم فستینگ 16 8

. این روش فستینگ 16 8 می تواند به کاهش وزن، بهبود سلامت متابولیک، کاهش التهابات و بهبود سطح آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن کمک کند.

حال که با رژیم فستینگ آشنا شدید در ادامه رژیم فستینگ رایگان 16 8 برای آشنایی با این رژیم معرفی می کنیم.

داستان کوتاه و موفقیت آمیز کاربر قهرمان این رژیم

این کاربر از سه سال پیش تلاش های متعدد و ناموفقی برای کاهش وزن داشته است با مراجعه های حضوری و خرید پکیج های آنلاین متعدد نتوانسته بود به هدف وزنی خود برسد و بعد از هر رژیم نا امید تر از گذشته مسیر خود برای رسیدن به وزن ایده آل و کاهش وزن را بی پایان می دانست. 

بنابر گفته این کاربر در جستجوی رژیم جدید برای کاهش وزن بوده که مشاهده نمونه رژیم های آنلاین و آشنایی با روند رژیم سلامتی من، ترغیب به خرید رژیم شده است.

پس از ثبت سفارش 3 ماهه رژیم سلامتی من و مشاوره با کارشناس سلامتی من، کارشناس سلامتی من رژیم فستینگ 16 8 را بر اساس مشخصات فردی ایشان برای وی مناسب تشخیص داده و پیشنهاد داده است. 

طبق اظهارات ایشان پشتیبانی مستمر، رژیم شخصی متناسب با وضعیت ایشان و ایجاد انگیزه در سلامتی من عامل موفقیت ایشان پس از 3 سال بی نتیجه در سایر رژیم ها بوده است.

حال پس از نزدیک به دو ماه که از رژیم ایشان گذشته، برنامه رژیم غذایی ایشان با نظر کارشناس تغذیه سلامتی من تغییر کرده است و نمونه رژیمی که در این صفحه مشاهده می کنید برنامه غذایی یکماه اول ایشان است.

توجه داشته باشید نمونه رژیم فستینگ رایگانی که در این صفحه ارائه شده است تنها جهت آشنایی شما با روند رژیم فستینگ است و برای مراجعه کننده دیگری طراحی و تنظیم شده است و نمی تواند به عنوان توصیه عمومی استفاده شود. شما می توانید با رفتن به صفحه رژیم سلامتی من رژیم بر اساس اطلاعات و مشخصات شخصی خودتان را دریافت کنید.

نمونه برنامه غذایی رژیم فستینگ رایگان

نمونه صبحانه

نمونه رژیم فستینگ رایگان صبحانه

میان وعده

میان وعده نمونه رژیم فستینگ رایگان

نمونه ناهار رژیم فستینگ رایگان

نمونه ناهار رژیم فستینگ رایگان

نمونه برنامه غذایی عصرانه

عصرانه در رژیم فستینگ

نمونه برنامه غذایی شام

شام در رژیم فستینگ

توضیحات نمونه رژیم فستینگ رایگان

گوجه و خیار همراه صبحانه: میتوانید به جای گوجه و خیار از سبزیجات دلخواه خود، مانند سبزی مخلوط، هویج، شلغم، تربچه و انواع سالاد استفاده کنید. سبزیجات را به صورت خام و تازه میل کنید و از ترشی ها و سبزیجات کنسروی استفاده نکنید.

خورشت قورمه سبزی: میتوانید هر نوع خورشت دیگری، مثل قیمه، فسنجان، کرفس و هر نوع خورشت محلی دیگری میل کنید. خورشت در رژیم شما 5 قاشق نوشته شده که میتوانید در صورت تمایل کمتر یا بیشتر میل نمایید.

1 بشقاب: انواع برنج در رژیم شما 1 بشقاب است، قاشق هایتان را نشمرید و فقط یک بشقاب، هر قدر که تمایل دارید، برنج برای خود بکشید. بشقاب دوم به هیچ عنوان مجاز نیست!

پلوی مخلوط: منظور انواع غذاهایی است که از مخلوط برنج با سبزیجات و غلات درست میکنیم. مثل استانبولی پلو، عدس پلو، ماش پلو، سبزی پلو، دمی گوجه و….

اسموتی: مخلوط میوه های دلخواه همراه آب، شیر یا یخ در مخلوط کن. دقت کنید که اسموتی هیچ دور ریزی ندارد و بافت صافی مثل آب میوه ندارد.

کوکو تره: به جای کوکوی تره هر نوع کوکویی میتوانید استفاده کنید فقط دقت کنید که بهتر است کوکو ها کم روغن و بر پایه ی سبزیجات باشند. مثل کوکوی تره، کوکوی پیازچه، کوکوسبزی، کوکوی عدس یا لوبیا و…

املت بزرگ:  یک پرس املت، به جای املت میتوانید میرزا قاسمی یا کشک بادمجان (ترجیحا کم روغن) میل کنید.

چگونه رژیم فستینگ بگیریم 

ساعت 12: فست خود را با مصرف میوه و سبزی بشکنید.

ساعت 14: به مقدار دلخواه سالاد فصل بدون سس، که در آن میتوانید از سیزیجات دلخواه خود، مثل کاهو، کلم، هویج، شلغم و حتی چغندر، خیار و گوجه  و انواع چاشنی ها استفاده کنید. میتوانید همراه سینه ی مرغ یا تخم مرغ و پنیر میل کنید. چاشنی ها مثل آب لیمو و آب غوره، نمک و فلفل و سبزی های خشک کاملا آزاد است.

ساعت 16: میتوانید به جای نان تست سیاه سبوس دار، یک سوم نان لواش میل کنید.

ساعت 18: میتوانید این دو را با هم عوض کنید. ضمنا فست ساعت 18: یک پیاله اوتمیل، میتوانید دستور تهیه اوتمیل میوه را از اینترنت نگاه کنید. میتوانید در صورت تمایل 1 قاشق چایخوری عسل برای شیرینی بیشتر به اوتمیل اضافه کنید. همچنین اضافه کردن دانه چیا هم خواص خوبی به اوتمیل میبخشد.

ساعت 20: میتوانید هر نوع غذای حبوباتی، مثل آش کم چرب، لوبیا، عدسی، سالاد نخود یا سالاد کینوا میل کنید.

در ساعات فست مصرف دمنوش و نوشیدنی های صفر کالری آزاد است.

 

در رژیم فستینگ چی نخوریم؟

مواد غذایی شیرین مانند : شربت، عسل، مربا، شکر، قند، شیره ی انگور و شیره ی خرما، نوشابه، آبمیوه (چه طبیعی باشد و چه صنعتی)،

چربی های اضافه رژیم مانند: کره، خامه، مایونز، پنیر پیتزا، سرشیر، ته دیگ

انواع تنقلات: چیپس، پفک، انواع بستنی، کیک ها، انواع بیسکوییت (یه جز بیسکوییت ساقه طلایی)، شکلات ها، آجیل های فراوری شده و روکش دار، تخمه

انواع غذاهای فراوری شده: سوسیس و کالباس، فست فود ها، کنسرو ها، 

روند پیگیری رژیم فستینگ مراجعه کننده در سلامتی من

در رژیم فستینگ سلامتی من پس از تماس تلفنی و دریافت اطلاعات کامل مراجعه کننده، رژیم کاربر به صورت کاملا تخصصی و شخصی طراحی و تنظیم می شود، کاربر می تواند رژیم خود را از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن سلامتی من مشاهده کند.

 در مورد این مراجعه کننده که نمونه رژیمشان را مشاهده کردید. پس از بررسی شرایط نمونه رژیم فستینگ ایشان مطابق جداول فوق به ایشان ارائه شد. کارشناسان ما همواره پیگیر وضعیت مراجعه کننده بوده و توصیه های لازم را به صورت دوره ای به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.

 

 
 

شما هم مثل هزار کاربر موفقی که از رژیم سلامتی من رژیم دریافت کرده اند و در موقعیت الان شما بودند شروع کنید شاید امروز همون روزه که همیشه منتظرش بودی ..................

رژیم من سلامتی من
 

تصویر فوق بخش رژیم من اپلیکیشن سلامتی من است شما می توانید رژیم دریافتی خودتان از سلامتی من را در این بخش مشاهده و مطابق آن رژیم روزانه خود را وارد اپلیکیشن کنید.

 

نتیجه برنامه رژیم فستینگ رایگان در یکماه اول

کاربر طی یکماه گذشته از رژیم فستینگ دریافتی خود با پیگیری کارشناس سلامتی من، رژیم  را طبق برنامه به خوبی را رعایت کرده است. در زیر نمودار کاهش وزن موفق این مراجعه کننده را مشاهده می کنید.

نمودار کاهش وزن در رژیم فستینگ

همونطور که مشاهده می کنید کاربر توانسته در یکماه گذشته از رژیم 3.7 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد و با مشورت مجدد با کارشناس سلامتی من و با تغییرات در رژیم وارد ماه دوم شده است.

دریافت فایل PDF نمونه رژیم فستینگ رایگان

دانلود اپلیکیشن سلامتی من

برای دانلود اپلیکیشن سلامتی من از بازار و یا مایکت روی لینک های زیر کلیک کنید.

مقالات مرتبط با رژیم فستینگ را بخوانید

مجتبی اجاقلو

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید